zondag 27 juni 2010

Speldenkussen - Swap

Op swap-bot heb ik mee gedaan aan een speldenkussen-swap.

Dit leuke pakketje met 2 speldenkussentjes ontving ik van Mirry van ZoHappy.



Ik vind beide speldenkussens erg leuk.
Maar ik ben vooral onder de indruk van het appeltje omdat haar steken op de rand allemaal precies gelijk lijken te zijn.



Mirry, super bedankt voor beide leuke speldenkussentjes. De grote gaat in het dagelijks gebruik en het appeltje krijgt een mooi plekje in een nieuw project wat nog niet helemaal is uitgedacht.

3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke en vrolijke speldenkussens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, ik vind ze beide heel erg mooi, leuk om te krijgen! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat leuk om te zien hoe ze zijn aangekomen! En bedankt voor je complimentje over mijn steken!! Tot een half jaar terug maakte ik nooit dit soort dingen dus erg leuk om te horen!

    BeantwoordenVerwijderen