zondag 20 juni 2010

Post: Zaterdag 19 juni 2010

Gister ochtend hoorde ik toen ik nog in bed lag de brievenbus klepperen. Nieuwsgierig als ik ben ben ik opgestaan en naar beneden gegaan om daar in de brievenbus een schattige nevelop met op de voorkant 3 rood met witte stippen paddestoelen. De rand van de envelop was ook nog eens versiert met een leuke hartjes tape.

Na een snelle plas naar mijn bureau gerent om een schaar te pakken om de envelop goed te kunnen openen.
In de envelop zat het door mij gewonnen glazenpaddestoeltje voor een loterij op het CraftySwapforum. Het paddestopeltje is gemaakt door HomemadebyNancy en ik ben er super blij mee.
In de envelop zat als extratje ook nog een klein schattig speldenboekje.





Later op de dag werd er aangebeld.
Aangezien het bezoek wat we hadden verwacht al was geweest liep mijn vriend naar de deur. Terug in de woonkamer zei hij mopperend met een lag opp zijn gezicht als er weer eens pakjes voor jou komen mag je zelf ook wel naar de deur gaan.

Pakje? voor mij? De post is toch al geweest?
Niets bleek minder waar. Blijkbaar gaat de post hier op zaterdag ook nog na 16.00 uur de straat op.

De envelop had bij ons nooit door de brievenbus gepast vandaar het belletje van de post-mevrouw. In de envelop die helemaal vanuit Spanje zijn weg naar mijn brievenbus had gevonden zaten de dingetjes die Lillmisspolkadot voor mij heeft gemaakt en uitgezocht na aanleiding van een "blogverrassing" swap van het CraftySwapForum.

Ze heeft mijn profiel op het forum goed gelezen en me allerlei dingetje gestuurd die ik erg leuk vind.

* Super leuke, handgemaakte vogel
* Lavendel geurzakje
* Kattentaperolletje
* Cupcakemagneet
* Cupcakespeltje (Deze krijgt een plekje op mijn spijkerjasje)

2 opmerkingen:

  1. Oh, wat ben jij verwend! ;-) Leuk zeg!! De vogel is prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk gezellig blog heb jij.
    Groetjes crealientje.
    ik ben je partner bij de zomerswap

    BeantwoordenVerwijderen