zaterdag 19 juni 2010

Gepimpte lamp

Al jaren loop ik met het idee een lamp te pimpen.
Ik ben er al eens eerder aan begonnen en heb uiteindelijk het frame van de kap toen weggegooit.

Van de week viel mijn oog tijdens een kringloop bezoek op deze lamp met een prachtige strakke voet van een licht hout soort.

Ik kon mij dan ook niet bedwingen en heb de lamp gekocht met het idee eindelijk eens aan mijn pimp-project te gaan werken.




Dit is het resultaat:

Ik heb gekozen voor een lekker truttig stofje met rozen. Om het wat hipper te maken heb ik aan de onderkant een rood/wit geblokte roezel gezet. En om het geheel af te maken heeft de lamp aan de zijkant van de kap een gehaakte bloem met ook een rood/wit geruit lint gekregen.









Een niet helemaal scherpe foto toen het buiten donker was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten