woensdag 9 juni 2010

Give-Away Winnaar

Aangezien er vanmorgen 2 aanmeldingen waren heb ik vanmiddag besloten beide deelnemers te laten winnen.
Dus, de winnaars van deze eerste Give-Away zijn:

Dutch Apple & Homemade by Nancy
Meiden jullie krijgen van mij als je je adres mailt een envelop thuis gestuurd.


Kom ik echter net op mijn blog om dit berichtje te plaatsen zie ik dat er nog iemand heeft gereageerd op mijn 1e Give-Away.
Hierbij heb ik dan ook direct besloten dat de poedel prijs naar de kers op de taart gaat.
Stuur me een mailtje met je adres en je ontvangt een verrassing over de post.

Es bedankt voor het plaatsen van de Give-Away op je blog. Mocht je binnenkort een keer iets leuks voorbij zien komen laat het me dan maar weten ;)


Email: Info@thesparkle.de

3 opmerkingen:

  1. Yay! Gewonnen! Wat leuk zeg, jammer dat er niet zoveel reacties waren, ze hebben wat misgelopen die dames ;-)
    Ik ga je mailen ;-)

    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow!! Dank je wel!! nou ja, mijn adres heb je al hihi! Al heb ik via het forum wel vernomen dat er een paar zijn die geen reacties op onze blog kunnen achterlaten (Nicole en nog een paar). Misschien heb je het zelf ook al gelezen? Zij hebben hun blog via een andere blogsite of zo en kunnen dus niet reageren. Raar hè?! Maar ik ben superblij!!! Dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Nancy, gefeliciteerd!
    dat is inderdaad erg vreemd, wij kunnen namelijk wel op Wordpress reageren..... hmmmmm...

    BeantwoordenVerwijderen