maandag 8 augustus 2011

Olifanten parade







Ken jij TheToySociety?

Ik leerde ze ongeveer een jaar geleden kennen tijdens het surfen en doorklikken op het internet.
Na het bekijken van hun website besloot ik al snel dat ik ook een dropper wilde worden.
Uiteindelijk duurde het nog tot december voordat ik mijn eerste handgemaakte toy bij het station van Bad Bentheim achter liet.

Enkele weken geleden bedacht ik dat het tijd werd voor een nieuwe drop.
Deze keer wilde ik het anders aan pakken en koos ik voor een vakantie drop.
In de week voor de vakantie heb ik als een gek olifanten en vogeltjes zitten naaien en vullen zodat die mee konden naar Berlijn.

van de vogeltjes wilde ik er verschillende achter laten op verschillende plaatsen in Berlijn. Met de olifanten had ik echter een ander plan. Deze wilde ik namelijk achter laten in Zoo Berlin op de dag dat wij deze zouden bezoeken. Uiteraard ook een bij de olifanten.



Inmiddels zijn we terug van vakantie en kan ik vertellen dat het is gelukt om 6 olifanten en 3 vogeltjes te droppen in Berlijn.


De drops zijn terug te vinden op de websites van TheToySociety onder de nummers #1591, #1590, #1589, #1588, #1587, #1586, #1585, #1584, en #1583







2 opmerkingen:

  1. ow..... ik wilde eigenlijk helemaal niet kijken op het linkje vd toysociety. Want ik wist dat ik dat dan heel leuk zou gaan vinden en dus ook mee wilden gaan doen en dat ik daar helemaal geen tijd voor heb maar het toch graag zou willen enzo....... Maar goed ik heb toch gekeken en wat ik al verwachte, ik vind het helemaal super.
    Leuke beestjes heb je gemaakt! En Berlijn is idd ook zo'n geweldige stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mij ook over de streep getrokken!!
    Matriaal is in huis (vulsel vooral) en nu snel aan de slag kben van plan om sock monkey's te maken.
    Lijkt me erg spannend.Ik heb me snel aangemeld bij de toy society!!
    Erg leuke knuffeltjes heb je gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen