zaterdag 2 juli 2011

Smelt post

Zoals jullie misschien wel weten, en anders nu lezen, ben ik juf.
Sinds enkele weken sta ik iedere vrijdagmorgen, 's middags zijn ze vrij, in groep 3 in een achterstandswijk.
De overige dagen vermaak ik mij op een andere school in bijzondere groep 6.

Vorige week vrijdag krijg ik van een vrolijk binnen huppelend meisje met een blonde paardenstaart een knalroze diddle-envelop in mijn hand gedrukt.
Voor mij? vroeg ik verbaasd.
Weet je zeker dat het niet voor juf ....... is?

Nee!
Ze was erg duidelijk.
De envelop was voor mij.
In de envelop zaten 2 verschrikkelijk lieve briefjes.
En niet te vergeten een pen. (ze vroeg speciaal of ik die wel had gezien. Pennen zijn het helemaal op dit moment in de groep.)





Wie smelt er nu niet bij het zien van deze briefjes.
Dit is toch wel een van de redenen waarom ik juf ben geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten