vrijdag 8 juli 2011

Deze Week Zag Ik (DWZI)

Geïnspireerd door de DezeWeekZagIk blogjes van Daan en Roos besloot ik afgelopen week dat het tijd werd voor mijn eigen DWZI-blogjes.

Het toeval wil dat het vandaag een jaar geleden is dat Daan & Roos hiermee van start zijn gegaan. Een goede reden om dan ook vandaag mijn eerste DWZI-blogje te plaatsen.
Aangezien ik niet zo tevreden ben over mijn tekentalent heb ik gekozen voor een foto.






Een prachtige Monstertruck.
Getekend door Manuel een van de kinderen van mijn vrijdagmorgen groep 3.
Let vooral op de veren aan de wielen en de uitlaat. Oog voor detail?

6 opmerkingen:

  1. Mooi Manuel (en mooi dat jij het opmerkte!). Ik zet je op de lijst erbij, leuk dat je meedoet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, dat is nog 's leuk: meedoen met DWZI zonder gedoe! Ik vind het echt een heel gave monstertruck!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die monstertruck doet mij denken aan het voertuig van de vrijheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk zo'n tekening en welkom bij DWZI

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh t is echt een hele mooie tekening :-)

    BeantwoordenVerwijderen