vrijdag 29 juli 2011

DezeWeekZagIk (DWZI)

Steeds meer olifanten en vogels van onder mijn naaimachine uit verschijnen. Deze olifanten en vogels zijn voor mijn drops voor de TheToySociety tijdens mijn vakantie in Berlijn.

Het is een parade geworden van 6 olifanten en 5 vogels.
Mij plan is om in ieder geval een aantal olifanten in de "Tiergarten Berlin" te droppen.

Ik hoop dat ze gevonden worden en dat ik een berichtje ontvang van de nieuwe eigenaren zoals eigenlijk de bedoeling is bij TheToySociety



















Na de vakantie ga ik, na het aanpassen van het patroon, voor de liefhebbers proberen er een tutorial van de olifant te maken.


Geïnspireerd door de DezeWeekZagIk blogjes van Daan en Roos.

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke olifanten, ik vind ze echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee dat toy-droppen!
    De jouwe zijn echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ontzettend leuk idee!! en ik houd me aanbevolen voor de tutorial...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb meteen even op de link geklikt, wat een heerlijke en vrolijke manier om de wereld te verbeteren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat mijn moeder en zus net terug zijn uit Berlijn anders had ik ze vast en zeker even laten 'zoeken'!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke beesten, de vinders zullen wel in hun nopjes zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I just posted all your toys on the toy society blog. I just wanted to tell you how adorable your toys were and what a clever idea to do so many drops in one place in one day.....I bet the kids who found them we excited!

    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super zeg
    ik ben sinds gisteren ook aangemeld bij de toy society.
    kmoet nog gaan fabriceren maar dan ga ik zeker ook droppen!!

    BeantwoordenVerwijderen