zondag 12 juni 2011

Memory lane



A great old 70's album with old pictures on my mother-in-law here coffetable.
Een geweldig jaren 70 fotoalbum met oude familie foto's op de koffietafel bij mijn schoonmoeder



Found in a thrift store. I makes me smile because i have seen the fabeltjeskrant on the tv when i was little.
Gevonden bij de kringloop. Ik kon ze dan ook niet laten liggen. Ik keek vroeger graag naar de fabeltjeskrant.



A old crochetbook with great pictures.
Een oud haakboek met prachtige plaatjes.




A 80's bicycle broche that i have seen at my mum's in different colours.
Een jaren 80 fietsbroch zoals ik hem vroeger thuis mijn moeder wel eens heb zien dragen.

1 opmerking:

  1. Zowel de glaasjes als de broche komen me bekend voor van vroeger..... Zat er in die glaasjes geen chocoladepasta??

    BeantwoordenVerwijderen