woensdag 18 mei 2011

Rok - Deel 1

Lang geleden heb ik op de middelbare school de richting mode&kleding gedaan.

Echter iedere keer als ik iets voor mijzelf moest maken was ik in eerste instantie heel enthousiast maar als ik dan het resultaat aantrok voelde het, bijna iedere keer,als een hobbezak.
Mijn naaijuf was iedere keer echter weer enthousiast.

Hierdoor heb ik na de middelbare schooltijd geen kleding stukken meer voor mijzelf gemaakt. Echter de afgelopen weken/maanden/jaren jeukt het om een leuke rok voor mijzelf te maken. Ik ben niet echt een rokken draagster maar zo nu en dan vind ik het wel prettig.

Vandaag kwam ik onverwachts, op weg naar een supermarkt, langs een stoffenzaak.
Vriend ging mee naar binnen en met dit kwam ik weer naar buiten.




Ik moet zeggen ik vind mijzelf erg dappen en ik hoop jullie binnenkort deel 2, patroon knippen, te laten zien.

1 opmerking:

  1. Wat goed, wat goed, wat goed van je!
    Een rokje is precies leuk om weer mee te beginnen, dat moet gewoon lukken en je stof soepel is wordt het echt geen "hobbezakje"..
    Nou, ik ben benieuwd naar het vervolg..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen