maandag 6 februari 2012

Afvallen - Deel 1 - De eerste kilo's

Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een Wii met een Wii-fit pakket. Sinds 2 weken ben ik iedere dag flink aan het trainen/ Sinds 2 weken ben ik erg aan het opletten op wat ik eet.

Het eerste Wii doel is vandaag bereikt. Het doel was 3 kilo afvallen. Aangezien ik in de eerste dagen eerst nog ben aangekomen ben ik in 2 weken tijd 4,5 kilo afgevallen. Hier ben ik eigenlijk best wel een beetje trots op.

Om het afvallen een beetje bij te houden met behulp van een leuker ticker heb ik mij aangemeld bij www.weegclub.nl

Hieronder zie je mijn ticker.



Zoals je op mijn ticker kunt zien heb ik het plan opgevat om in de komende maanden in ieder geval af te vallen naar 80 kilo. Misschien worden dit er in de toekomst nog wel meer aangezien 80 kilo in combinatie met mijn lengte volgens alle gemiddeldes nog steeds niet ideaal zou zijn. Ik vind het belangrijk dat ik verder ook goed in mijn vel blijf zitten dus hoeveel het uiteindelijk precies gaat worden heb ik nu nog geen idee van. Ik vond 80 kilo wel mooi klinken als streef gewicht.

Helemaal onder aan dit blog zal ik tevens mijn ticker plaatsen zodat eventuele belangstellende daar zo nu en dan een kijkje kunnen nemen. (Eigenlijk best confronterend voor mij zelf gezien het startgewicht, schaam schaam, maar soms helpt het om domweg eerlijk te zijn tegen jezelf.)

1 opmerking: